Mať vlastnú kanceláriu. Konečne sa splnil váš sen o vlastnej kancelárii a ako postupovať pri jej zariaďovaní?

Letenky, Pelikan, Slovensko
Pobyty, Slovensko, Dovolenka
Share:
kanceláriu

Konečne ste si zaobstarali vlastný priestor pre svoju kanceláriu? To znamená, že je čas na plánovanie, rekonštruovanie a zariaďovanie. Aj keď finálny rozsah prác, ktoré vás ešte čakajú, sa líši v závislosti od toho, v akom stave je daný priestor, pokúsime sa spraviť aspoň stručný súhrn toho, čo budete potrebovať na to, aby ste mohli začať zo svojich nových priestorov „úradovať“.

Najskôr prípadné rekonštrukčné práce

 Ešte predtým, než začnete do svojej novej kancelárie nosiť všetky veci, je dobré zhodnotiť, či netreba urobiť nejaké rekonštrukčné práce. Možno bude stačiť vymaľovať, možno si stav priestorov žiada novú podlahu alebo osvetlenie a možno budete potrebovať aj nové drevohliníkové okná. Dôkladne zvážte, do čoho sa pustíte a čo necháte tak. Keď už bude vaša kancelária „fungovať“, bude oveľa ťažšie robiť väčšie úpravy.

Pre novú kanceláriu nový nábytok

Ak obdobné rekonštrukčné práce nie sú potrebné alebo ich už máte za sebou, je čas na nábytok. V prvom rade je potrebný priestranný kancelársky stôl a ergonomická stolička a tiež dostatočný úložný priestor. V prípade, že k vám budú chodiť hostia, vhod príde aj sedačka s konferenčným stolíkom, aby ste sa s nimi nerozprávali ponad monitor počítača. Pri výbere nábytku tiež myslite do budúcna. Možno plánujete časom k sebe niekoho pribrať, napríklad ako advokát možno budete mať časom šikovného advokátskeho koncipienta. Nemusíte hneď kupovať stôl a stoličku aj pre ďalšieho človeka, určite si však v kancelárii rezervujte na to priestor.

Neprehliadnite:

podnikanie z domu

Eshop a podnikanie z domu vďaka outsourcingu logistiky a virtuálnemu sídlu  

Bez vybavenia na prácu toho veľa neurobíte

Pokiaľ ide o vybavenie na prácu, to je vo veľkej miere individuálna kategória závislá od náplne práce. Notebook, či počítač a prípadne aj multifunkčné zariadenie využije asi každý, ale rôznu inú techniku a tiež kancelárske potreby vyberajte podľa toho, čo budete reálne potrebovať. Aby ste svoju kanceláriu nepreplnili pre vás zbytočnými vecami.

kanceláriu


Doplnkové záležitosti

V tomto štádiu by ste mali mať už všetko, čo nevyhnutne na prácu potrebujete. Samozrejme, môžete ísť aj ďalej. Určite prídu vhod rôzne dekorácie a iné drobnosti, ktoré vylepšia a umocnia dojem z vašej kancelárie, či vám spríjemnia prácu. Ale to už je plne vo vašej réžii a necháme to na vás. (FU)

Foto: Yakobchuk Olena / Stock.adobe.com a pixabay