Aktivity Bratislava Tourist Board a Bratislava Convention Bureau


4992   -   0
Letenky, Pelikan, Slovensko
Pobyty, Slovensko, Dovolenka
Share:
Bratislava Tourist Board

Milí kolegovia,

vitajte v našom MICE mikrosvete, kde by sme Vás radi inšpirovali, obohatili novinkami z dynamického a úžasného sveta eventov a tiež informovali o našich aktivitách.
Veríme, že sa z nášho zatiaľ jednostranného zdieľania časom vyvinie čulá diskusia a platforma, kde sa budú stretávať dobré nápady z destinácie. Našou víziou je, aby sme sa ako jednotná komunita zasadili za rozvoj tohto soft odvetvia u nás na Slovensku a v Bratislave.
Pre viac informácií o Bratislava Tourist Board a Bratislava Convention Bureau a ich aktivitách nás prosím kontaktujte na adrese valacsai@visitbratislava.com a erneker@visitbratislava.com alebo navštívte stránku www.visitbratislava.com/mice, prípadne nás sledujte na facebooku.

MÁME ZA SEBOU:
#BratislavaMotorCityFam 

Náš septembrový fam trip bol niečím viac ako len „povinnou jazdou“ v rámci edukácie o destinácii Bratislava. Predstavoval pre nás dlho očakávané vyústenie projektu #BratislavaMotorCity. Sme nesmierne hrdí, že sa nám podarilo uviesť do praxe nový prístup k place brandingu. Cieľom tejto integrovanej on-/off-line kampane je odlíšiť sa od konkurenčných destinácií prezentovaním unikátnej kompetencie Bratislavy – špičkovej výroby a inovatívneho know-how v rámci automotive priemyslu v regióne. Celá iniciatíva bola pripravovaná počas približne dvoch rokov a komunikovaná formou na mieru šitého obsahu (články, videá, rozhovory, web, direct marketing, sociálne médiá). Smerovala k špecializovanému fam tripu, na ktorý sme vyše roka oslovovali relevantné agentúry z Európy. Doslova zázrakom sa nám podarilo pozvať do Bratislavy veľké „produkčné domy“ ako Marbet, Penguins Events či Proaction aby mohli počas dvoch intenzívnych dní zažiť, čo naše „motor city“ ponúka. Viac o tejto iniciatíve vám odporúčame si prečítať na blogu Padraica Gilligana a čoskoro zverejníme aj nové Bratislava Motor City video. Prosím, zdieľajte! 

BIG DATA:
ECM Event Impact Calculator 

Ako určite viete, naša organizácia je členom European Cities Marketing (ECM), ktorá združuje profesionálov v destinačnom marketingu. Jednou z posledných iniciatív tejto asociácie je tzv. ECM Event Impact Calculator, ktorý na základe bežne dostupných dát z eventov dokáže vyrátať priamy ekonomický dosah toho-ktorého eventu, vyčísliť objem prínosu k zamestnanosti i objem priameho daňového prínosu pre krajinu / destináciu. Aktuálne máme k dispozícii trial verziu, ktorú by sme radi naplnili dátami z predošlých väčších podujatí. Radi by sme vás preto vyzvali na prípadnú spoluprácu, získané výsledky môžu poslúžiť ako zdroj pádnych argumentov, prečo podporovať eventy aj do budúcna. Pre viac info prosím klinknite na chrancokova@visitbratislava.com.

Benefity nového CRM systému pre destináciu
V minulom vydaní MICE news sme vás informovali, že BTB/BCB implementuje nový Customer Relationship Management systém. Okrem posunu manažmentu dát u nás “doma” tento systém posúva na novú úroveň aj partnerskú prezentáciu členov BTB. Práve prebieha import dát a následne vás budeme kontaktovať s bližšími detailami ohľadom vášho profilu na našom webe. Prosím, zostaňte s nami!

CHVÁLIME SA:
Sme najlepšie riadenou OCR na Slovensku

Tešíme sa z ocenenia, ktoré nám udelil Brand Institute Slovensko v rámci svojho prieskumu “Štruktúra turizmu Slovenska 2018”. Podľa prieskumu, ktorý „bežal“ od marca do apríla tohto roku, sme sa stali „najlepšie riadenou organizáciou cestovného ruchu na Slovensku”!. Rovnako vítame snahu inštitútu o merateľnosť výkonov v tejto branži, ktorá stojí a padá na odbornom prístupe a kontinuite v exekutíve. Blahoželáme aj Združeniu turizmu Banská Štiavnica a Balnea klastru Dudince za umiestnenie na špičke.

MEDIA:
Novela zákona o CR je kritizovaná 

Hospodárske noviny a ďalšie médiá informovali o kritike návrhu novely zákona o cestovnom ruchu, hlavne jeho časti o zavádzaní tzv. cestovných poukazov. Podľa opozície je návrh nesystémový a nerieši podporu CR cez jeho kľúčový nástroj, ktorým je destinačný manažment a marketing. Návrh  doteraz neprešiel medzirezortným pripomienkovým konaním.

The Wall Street Journal o Bratislave
A Secret Charmer on the Danube – takto znie nadpis edičného článku o našom hlavnom mestevo WSJ. Obsah je rovnako príjemným čítaním, miestami popretkávaným americkým frazeologizmom :). Vo výsledku však hodnotí naše mesto ako skrytý poklad, kladúc si otázku, citujem: “..I asked about the strange disconnect between the barely advertised Bratislava and the gemlike city I’d found.”

ČO NÁS ČAKÁ:  
IBTM Barcelona 

Možno sa to zdá predčasné, ale už v septembri začínajú naše prípravy na IBTM v Barcelone, najväčší veľtrh kongresového cestovného ruchu v Európe. V spolupráci so Slovak Convention Bureau a partnermi, spoluvystavovateľmi z radov DMCs, sa predstavíme ako zaujímavá MICE destinácia aj tento rok. Naša prezencia bude tentoraz ozvláštnená kreatívnou navigáciou ku stánku. Veríme, že reklamné plochy na “floore” privedú na náš stánok zaujímavých meeting plannerov.

PS: Spúšťame novú rubriku vtipných hesiel a motto. Posielajte nám prosím aj vaše “perly”, top 3 uverejníme v koncoročných MICE news 🙂
Napr: I don´t have problem with coffee, I have problem without!

www.visitbratislava.com