Od kamenných predajní k eshopom, od minulosti k súčasnosti. Prečo je dôležité to, aký eshop je?


518   -   0
Letenky, Pelikan, Slovensko
Pobyty, Slovensko, Dovolenka
Share:
eshop

Prednedávnom nebol eshop ešte taký fenomén. V minulosti, keď si chcel človek niečo kúpiť, musel navštíviť predajňu, v ktorej sa daný tovar predával. V závislosti od konkrétneho tovaru to potom mohlo zahŕňať napríklad aj cestovanie do najbližšieho krajského mesta. Tie časy sa minuli a dnes sú nové možnosti, o ktorých je dobré vedieť, že… 

Vplyv moderných technológii na nakupovanie

…  a prišiel internet. Ruka v ruke s tým, ako sa z internetu stávala zabehnutá súčasť našich životov, sa stávali eshopy bežnou súčasťou nakupovania. Pocítili sme dovtedy nepoznanú slobodu v tom, čo a hlavne od koho nakupujeme. Vzdialenosť od predajcu už nepredstavovala problém.
Ďalší (aj keď menší) míľnik prišiel s rozšírením smartfónov. Zatiaľ čo pred smartfónmi sme sa pripájali na internet (a teda aj nakupovali na eshopoch) väčšinou len z pohodlia domova, vďaka smartfónom sme začali byť „online“ prakticky nonstop. A to platí aj o nakupovaní. Kúpiť si napríklad nové topánky počas toho, ako čakáte na vyšetrenie v ortopedickej ambulancii Bratislava? V nie až tak dávnej minulosti hotové sci-fi a teraz už pekných pár rokov bežná vec.

Neprehliadnite:

optický internet

Optický internet ako rýchla cesta k digitálnej budúcnosti.
Fascinujcisvet digitálnych technológií je tu.


Nielen ponuka tovaru, ale aj eshop samotný má vplyv na úspech predaja

Samozrejme, pozerať sa na to dá nielen z pohľadu zákazníka, ale aj z pohľadu predajcu. V minulosti úspech pri predaji z veľkej časti závisel od toho, kde a aká bola kamenná predajňa. Teraz na to vplýva eshop.
Podobu eshopu totiž neudávajú len požiadavky a predstavy jeho vlastníka. Na eshop sa treba v prvom rade pozerať očami potenciálneho zákazníka, ktorý má záujem urobiť objednávku. Pretože na to, či k objednávke skutočne dôjde, má vplyv nielen samotná ponuka produktov, alebo ich ceny, ale aj samotný eshop a jeho technické a tiež dizajnové prevedenie.

eshop


Eshop s potenciálom

Vytvoriť eshop s potenciálom byť úspešný je tak oveľa komplikovanejšie, ako si mnohí predstavujú. A práve preto je najlepšie zveriť kompletnú tvorbu eshopu skúsenej firme. Takej, ktorá dokáže dať vašim predstavám a aj očakávaným cieľom reálnu podobu. (FU)

Foto: Kalim / Stock.adobe.com a archív redakcie