Privítajte Chorvátsko u vás doma. Pozvánka na návštevu Jadranu na jedno kliknutie…

Letenky, Pelikan, Slovensko
Pobyty, Slovensko, Dovolenka
Share:

Obľúbené slnečné Chorvátsko nečaká a usiluje sa udržiavať lásku turistov k svojej krajine aj netradičným spôsobom – na diaľku. Chorvátske turistické združenie začalo pred nastávajúcou dovolenkovou sezónou pôsobivú kampaň Privítajte Chorvátsko u vás doma – #CroatiaLongDistanceLove. Stáva sa, že – z dôvodu okolností, ktoré nedokážeme ovplyvniť – nemôžeme byť s našimi najbližšími. Niekedy sa musíme držať ďalej od ľudí, miest a vecí, ktoré milujeme. Zanechávajú však v nás pocit uspokojenia a plnia naše srdcia láskou. Láska na diaľku nie je nikdy jednoduchá; ak je to však láska pravá – prežije.

Chorvatsko kampaň na novú sezónu

Sme si istí, že spoločne nájdeme spôsob, ako byť v kontakte so svojimi blízkymi, aj keď sa pritom nemôžete napríklad osobne stretnúť. I my sme našli spôsob, ako sa vám dostane do sŕdc a do vašich domovov obľúbená letná destinácia – Chorvátsko.

Začali sme novú komunikačnú kampaň s názvom #CroatiaLongDistanceLove a odkazom Privítajte Chorvátsko u vás doma. Navrhlo ju Chorvátske turistické združenie pre komunikáciu s niekoľkými miliónmi fanúšikov na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a online platformách. Koncept je navrhnutý tak, aby „priviedol“ Chorvátsko do domovov milovníkov cestovania po celom svete. A to ako tých, ktorí už túto krajinu navštívili, no i tých, ktorí sa objaviť jej krásy iba chystajú.

Chorvatsko kampaň na novú sezónu

Neprehliadnite:
Viete, že chorvátske mesto Rijeka je Európskym hlavným mestom kultúry 2020?

„V týchto náročných časoch plných výziev je nesmierne dôležité zachovať optimizmus a udržovať viditeľnosť našej krajiny na turistickej mape sveta. Pri každodennej intenzívnej komunikácii prostredníctvom sociálnych sietí zaznamenávame nadpriemerný počet návštev. Milovníkom cestovania pripomíname jedinečnú, bohatú a rozmanitú chorvátsku turistickú ponuku. Súčasnú našu komunikáciu sme sústredili pod spoločnú značku #CroatiaLongDistanceLove a pozvali sme návštevníkov, aby preskúmali Chorvátsko zo svojich domovov. Práve vyvíjame ďalšiu komunikačnú platformu pre domácich i zahraničných hostí. V záverečnej fáze vývoja je už i propagačná kampaň, určená pre sedem trhov v našej bezprostrednej blízkosti. Spustíme ju hneď, len čo budú dosiahnuté nevyhnutné podmienky,“ uviedol riaditeľ Chorvátskeho turistického združenia Kristjan Staničić.

Chorvatsko kampaň na novú sezónu

V rámci tohto komunikačného konceptu bola vytvorená špeciálna sekcia #CroatiaLongDistanceLove vo všetkých 15 jazykových variantoch najviac navštevovanej webovej stránky Croatia.hr, ktorá obsahuje to najlepšie z chorvátskej turistickej ponuky vo forme atraktívnych video materiálov, krásnych fotografií a zaujímavých informácií. Mnohí návštevníci si tak môžu vychutnať virtuálnu prechádzku po Dubrovníku, rafting na Zrmanji či plavbu na ostrovoch Kornati, či preskúmať chorvátsku kontinentálnu ponuku. Zistiť, ako sa pripravujú tradičné chorvátske jedlá a nápoje, objavovať miesta, na ktorých sa natáčali populárne filmy. Čítať zaujímavé chorvátske legendy a ešte veľa ďalšieho.

Chorvatsko kampaň na novú sezónu

Takto sa stalo Chorvátsko pre mnohých milovníkov cestovania – rovnako ako láska na diaľku – vzdialené len na jednoduché kliknutie…Dobro došli!

www.crotia.hr